fredag 17 september 2010

Höst




Nu är det höst och jag fullkomligt älskar det. Jag älskar att få klä mig i finaste lilla koftan med kontrastfägade armbågslappar i mocka (bästa och dyraste köpet på länge) och planera små höstprojekt i höstigt garn. En halsduk eller turban i denna modell tror jag nog att jag borde hinna med att sticka. Till och med barnen känner höstlycka. Häromdagen fick jag och barnens pappa en inslagen present av äldsta sonen. I paketet fanns det här röda lövet och en liten lapp. Visst är den fin mamma, visst är det härligt med hösten?

2 kommentarer:

PetraO sa...

Favoritgarnet! Det kommer att bli så fint!

Utblickaren sa...

Oj vad roligt det ska bli att se turbanen:) Modigt mode, liksom:D
Och hösten är helt klart bästa perioden och vilken present sen, ett rött höstlöv, värsta humörhöjaren!
/U