lördag 6 september 2008

Tack

Tack så hemskt mycket för alla fina kommentarer jag fått på mina smycken!


Jag har fått många förslag på vad jag skulle kunna göra med smyckena och jag lovar att fortsättning följer.Jag har redan idéer om hur jag ska utveckla mina små kusudamabollar. Sedan kom Atelje honungsboden med ett väldans bra förslag, nämligen att hon skulle vilja ge bort några smycken till en vän som snart fyller år. Och eftersom även jag tycker att det är kul att ge bort paket, kommer det snart en leverans hem till Honungsboden. Det blir ett set med ett vitt halsband och gröna örhängen.


Mina filtbollar har verkligen gett mersmak och just nu är jag väldigt sugen på att fortsätta göra smycken. Men för omväxlingens skull blir det lite virkning. Mer virkade armband tack!

4 kommentarer:

Utblickaren sa...

Snyggt jobbat! Alltid roligt att se det färdiga resultatet. Glöm nu inte att pinga inlägget på www.nyligen.se också.
/U

Utblickaren sa...

Nu behöver du inte pinga;)

Utblickaren sa...

Hej, hittade det här inlägget på bloggen honungsbodens ateljé.
Klicka på länken nedanför:
http://honungsboden.blogspot.com/2008/09/tack-textil-stil.html

Om det inte funkar att klicka på länken kan du alltid kopiera länken och klistra in den i webbläsarens adressfält.
Enjoy;)

enannie sa...

oj, vilka jättejättefina virkade armband! åh, det vita... :)