torsdag 19 juni 2008

Lediga dagar och nytt garn





Idag njuter jag av min lediga dag och att jag om en vecka kommer att ha en massa lediga dagar. Firar detta med att unna mig själv lite lyxigt garn till sommarens stickning på Strikk. Det ska bli en kort kofta med pingvinärm.

Men först måste jag sticka klart min dragspelsbasker i härligt Visjögarn som påbörjades..hm..förra hösten, men som fått vila hela våren i stickkorgen. Bilder kommer snart.

Sen vill jag ÖNSKA alla en HÄRLIG MIDSOMMAR genom att visa en bild på bryggan i Finland.
Gissa vart jag längtar...

4 kommentarer:

frisky frog sa...

Härlig färg på garnet! Ha en riktigt gó midsommar du också.

Utblickaren sa...

Glad midsommar till dig och dina:)
Förresten bryggan i Finland ser helt magisk ut. Hoppas verkligen att du kommer iväg när det är tänkt och att bilverksta´n inte sätter några käppar i hjulet. Midommar hälsningar,
/U

MOXY sa...

Härligt garn det kommer att bli fint i kofta. Hoppas du får en skön och slapp semester.
Kramiz

Anna sa...

Lyxigt garn och ha en underbar semester!