onsdag 31 december 2008

Suck och jippieee...

I söndags råkade vi ut för något tråkigt.På parkeringen till Ikea är det någon som gör inbrott i vår bil genom att krossa rutan. Gissa vad jag hade i handsfacket....
... min kamera med alla bilder från julen i Skåne. SUCK vad det finns otrevliga typer utan något som helst samvete...

..men som tur är har jag väldigt underbara människor i mitt liv och speciellt en som åter igen ger mig en ny kamera i födelsedagspresent. JIPPIEEE säger jag när mannen igår säger grattis på födelsedagen älskling och berättar att den digitala systemkamera jag länge önskat mig är beställd och kan hämtas i början av nästa vecka!!!

Nu ska jag gå och göra mig lika kalasfin som BJÖRK är på denna bild...Ett gott nytt år önskar jag till er alla!

7 kommentarer:

makiato sa...

Obehagligt med inbrott! Usch.
Vilket tur att du fick en ny kamera i alla fall.

Gott nytt år!!

Janette Millbom sa...

nä fy vad obehagligt.

Gott nytt år och ha det så udnerbart med din nya kamera nu! :-)

MOXY sa...

Å vilken tur i oturen. Du som ville ha en sådan kamra...Grattis..
Nu ska jag vara med och sticka...

Kristina sa...

Inte kunde jag tänka mig att jag skulle råka ut för inbrott i bilen utanför IKEA. Fy vad trist, men underbart med bra man som förstår hur man skall muntra upp igen!

Utblickaren sa...

När du berättade om inbrotten i bilen på IKEA kände jag mig som bedövad, typ förstummad av ilska.

Alltså, vad håller "folk" på med!!! Först inbrotten här i huset sen har du, efter bara en månad knappt, inbrott i bilen. Det är ju helt galet! En fråga man ställer sig är ju, har det alltid varit så här eller är det något som kommit igång på sista tiden? Mycket oroväckande.

Sen är det ju kul att du får den kameran som du önskat dig, men synd på de förlorade julbilderna. Så himla ledsamt. Men det kommer ju fler jular och fler fototillfällen, så håll modet uppe!
Nyårshälsningar U

MOXY sa...

Väntar på bilder med den nya kamran. Och vilken blev de?

Utblickaren sa...

Ang. diskussionen om tekniker tidigare idag... Virkning, stickning, knyppling och olika typer av broderi ör ju också tekniker, det måste ju inte vara just typ äggoljetempera, även om det är en extremt spännande teknik. Jag säger bara, "gräv där du står";D